Reeds voor het zevende jaar op rij organiseert de Lions Club Oostkamp in samenwerking met het OCMW het project Xmas-4-all. Met dit project biedt de Lions Club de mogelijkheid om aan kansarme gezinnen een mooi kerstpakket te bezorgen met heel wat kwaliteitsvolle food- en non-foodproducten. Sedert enkele jaren werden OCMW Beernem en Zedelgem erbij betrokken en ook dit jaar is dit het geval. Het gaat in totaal om 240 kerstpakketten.

De kerstpakketten werden klaargemaakt door vrijwilligers van de Lions Club. De medewerkers van de sociale diensten van het OCMW van Oostkamp, Beernem en Zedelgem zorgen voor de discrete distributie ervan.

Op vrijdag 15 december overhandigde de Lions Club de kerstpakketten aan de OCMW’s.

OCMW-voorzitter Ruben Strobbe"Wij zijn de Lions Club zeer dankbaar voor deze waardevolle schenking. Door deze kerstpakketten delen ook kansarme gezinnen in de kerstsfeer. In Beernem werden de kerstpakketten uitgedeeld aan 65 kansarme gezinnen, die discreet maar warm werden ontvangen op een mini-kerstmarkt in de tuin van het nieuwe Sociaal Huis in de Bloemendalestraat."