Een bruisend Beernem, een zorgzaam Beernem, een duurzaam Beernem

Wij wensen de continuïteit van de gemeente Beernem, als aangename leefomgeving voor de inwoners te verzekeren. Daarom starten we met een ontdekkingstocht hoe we dit samen kunnen realiseren.

Als groene gemeente in de rand van Brugge met een bruisend verenigingsleven en gevestigd op een knooppunt van verbindingswegen, heeft Beernem heel wat te bieden aan onze inwoners. Vanuit CD&V Beernem willen we ons de komende jaren inzetten om, als betrouwbare, vernieuwende en betrokken partner, deze troeven verder te versterken en dit samen met alle betrokkenen.

Essentieel voor het uitbouwen van een vertrouwensrelatie is interactie met alle betrokkenen, inwoners, ondernemingen, zelfstandigen, gemeentepersoneel, verenigingen, ... Zoals aangekondigd op onze CD&V Summerdrink willen we niet enkel inzetten op informeren over onze projecten en ideeën, maar meer nog op het luisteren naar onze inwoners.

Daarom hebben wij een bevraging uitgewerkt om iedereen zijn mening te weten te komen. Deze is vanaf
vandaag, 14 oktober, online in te vullen via www.beernemleeft.be en zal ook op papier beschikbaar zijn
in de editie van november van Vrije Tijd.

Naast de bevraging kan u op de website ook meer informatie terugvinden over de 3 thema’s die wij
centraal stellen in ons vernieuwend beleid. Deze thema’s zijn:

• Zorgzaam
  • Bruisend
  • Duurzaam
Samen met de inwoners van Beernem wensen we deze thema’s verder uit te bouwen.

Bekijk alvast ons promotiefilmpje via deze link en ontdek Beernem al lopende.